Допомога

Питання та відповіді - на основні питання

Важлива інформація:

Як зробити замовлення?

Оформити замовлення в онлайн-супермаркеті “Надія” простіше простого. Додайте до кошику необхідні продукти та товари, введіть адресу, за якою ви хочете отримати замовлення, оберіть бажаний час та спосіб доставки. Увага! Якщо ви оформлюєте замовлення для іншої особи зі свого акаунту, прохання, у коментарях писати номер та ім’я отримувача.

Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна сума замовлення — 500 грн.

Яка вартість доставки?

Вартість доставки 80 грн (не залежно від відстані та суми заказу)

Як можна оплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна готівкою кур’єру при отриманні замовлення

Як передати комплектувальнику мої побажання щодо товарів?

У полі “Додати коментар до замовлення” ви можете залишити свої побажання щодо продуктів та товарів. Наприклад: «диня не більш трьох кілограм», «нарізати скибочками». Всі Ваші побажання обов’язково будуть виконані.

Поширені запитання

Як дізнатись про наявність продуктів?

Інформація про наявність товару на сайті актуальна на момент оформлення замовлення. Ми беремо товари прямо з полиць наших супермаркетів, а не зі складу. Тому є ймовірність того, що прямо перед складанням вашого замовлення потрібний товар може закінчитися. В такому випадку з вами зв’яжеться наш менеджер і погодить заміну обраного товару на інший аналогічний, з тих, що є в наявності.

Як швидко я зможу отримати своє замовлення?

Якщо Ви зробили замовлення до 18:00 поточного дня, то отримаєте його в той самий день з 16:00 до 20:00
Якщо Ви зробили замовлення після 18:00 то отримаєте його на наступний день у зручний для Вас час

Як мені доставлять заморожені та швидкопсувні продукти?

Усі товари цих категорій доставляються в спеціальних термо-боксах з повним збереженням властивостей товару і товарної упаковки.

Як повернути товар?

  • Повернення здійснюється тільки при наявності товару та чеку. Відмовитися від товару можливо відразу при отриманні, Ви можете віддати товар кур’єру. Якщо ви вирішите зробити повернення після того, як кур’єр вже поїхав, зв’яжіться з нами за телефоном+380978930839

та служба підтримки допоможе оформити вам повернення. Детальніше ознайомитись про те, які товари можливо повернути чи обміняти, ви можете на сторінці “Доставка та оплата”.